Livrare si Retur
Extras din Termeni si Conditii:
7. Stadii de Comanda
7.1. Pentru a eficientiza fluxul de comanda am introdus stadii diferite de comanda:
7.1.2. Comenzile noi, inregistrate, primesc automat (fara interventie umana) unul din urmatoarele stadii:
„Comanda Noua - Plata RAMBURS”
„Comanda PLATITA ONLINE”
„In asteptarea platii prin TRANSFER BANCAR”
7.1.3. Comenzile care contin produse care trebuie aduse de la producator vor avea stadiul schimbat automat (fara interventie umana) in:
„Comanda in asteptarea stocului – RAMBURS”
„Comanda in asteptarea stocului (platita)”
7.1.4. Comenzile inregistrate ce contin si produse care sunt disponibile in stoc propriu se vor rupe automat (fara interventie umana) in doua comenzi cu aceiasi serie iar „aschia” care contine produsele disponibile va avea stadiul:
„Comanda SPLIT-ORDER - produse in stoc”
7.1.5. Comenzile deja transmise producatorului vor avea stadiul:
„Comanda transmisa producatorului”
7.1.6. Dupa impachetarea coletului pentru curier se va schimba stadiul in:
„Comanda CONFIRMATA”
7.1.7. Dupa preluarea de catre curier a coletului, comanda va primi automat (fara interventie umana) stadiul:
„Comanda Expediata”
7.1.8. In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile momentan la producator, acesta le va expedia cand vor fi disponibile iar comanda dvs, pana la confirmarea de livrare de la producator, va avea stadiul:
„Backorder - in asteptare la producator”
7.1.9. Comenzile din depozit vor primi stadiul:
„Ridicare din DEPOZIT”
7.2. Avand in vedere ca aceste stadii de comanda alocate automat pe baza comunicarii intre servere, exista posibilitatea sa apara erori. In cazul in care observati neconcordante la informatiile afisate va rugam sa ne transmiteti un mesaj la comanda pentru a clarifica aspectele remarcate.
8. DREPTUL LA RETRAGERE
8.1. Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii produsului sau serviciului respectiv.
8.2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele categorii de produse sau servicii:
8.2.1. Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
8.2.2. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
8.2.3. Manualele digitale aferente cursurilor;
8.2.4. Serviciile DEJA PRESTATE la cererea directa sau indirecta a consumatorului indiferent daca au fost sau nu evidentiate separat in Comanda;
8.3. In cazul Precomenzilor, DACA acestea au fost deja pregatite sau expediate de producator, consumatorul are dreptul sa anunte in scris dorinta de a renunta la cumparare si anularea comenzii, fapt ce, in cazul acceprtarii din partea Societatii, va genera o taxa in cuantum de 35% din valoarea produselor in cauza. Acest caz poate fi identificat prin stadiul de comanda „Comanda transmisa producatorului”.
8.4. Precomenzile pot fi anulate fara costuri indiferent de momentul solicitarii in perioada in care au stadiul „Backorder - in asteptare la producator”. Daca stadiul a fost modificat inapoi in „Comanda transmisa producatorului” inseamna ca au fost deja pregatite sau expediate de producator.
8.5. Consumatorul informeaza Societatea cu privire la decizia de retragere din contract prin e-mail. Nu dorim ingradirea dreptului prin formulare complicate, este suficient sa ne anuntati doar pentru a ramane informatia scrisa.
8.6. NU este necesara confirmarea din partea Societatii ! Decizia de a va retrage este unilaterala !
9. FACTURARE – PLATA
9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului includ dupa caz T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Societate, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
9.4. Persoanele juridice vor primi automat factura in sistemul E-factura. Datele de facturare in acest caz se vor extrage de pe serverele ANAF in functie de codul fiscal inregistrat in comanda.
9.5. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
9.6. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Societate, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
9.7. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Societate in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
9.8. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect la adresele de contact din Site.
9.9. Pentru platile ONLINE datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Societatatii si nici nu vor fi stocate de catre de Societate sau de catre procesatorul de plati integrat in Site
9.10. In cazurile in care exista solicitari pentru facturare diferita fata de facturile standard, se pot comasa mai multe produse sub forma „Produse conform comanda”, „echipament protectie”, etc. cu conditia ca factura sa aiba atasat avizul de insotire a marfii ce contine lista exacta a produselor.
10. LIVRAREA BUNURILOR si PRESTAREA SERVICIILOR
10.1. Putem sa livram comenzile in sistem de curierat door-to-door.
10.2. Curierul integrat in platforma online este totusi OPTIONAL, consumatorul poate opta pentru orice alt curier. In acest caz sarcina contractarii curierului cade in sarcina consumatorului.
10.3. “Taxa de livrare” afisata la unele comenzi presupune costurile de ambalare si pregatire a comenzilor, NU tariful firmei de curierat.
10.4. Comenzile ridicate personal din depozit NU se impacheteaza in cutii si nu se ambaleaza pentru curierat deci “taxa de livrare” este inexistenta.
10.5. Incercam sa prezentam produsele cat mai clar si sa livram cat mai rapid. Pentru asta am ales sa afisam disponibilitatea produselor pentru fiecare optiune sau combinatie de optiuni in parte. Aceste informatii sunt corelate cu sistemul nostru de gestiune si ofera informatii in timp real:
10.6. "Stoc producator - estimare de livrare in 10-16 zile" (intervalul poate fi diferit in functie de producator)
Pentru podusele care au afisat sub lista de optiuni/combinatii disponibile acest mesaj trebuie facuta Precomanda la producator. Timpul estimat de livrare este in functie de serviciul de curierat. Acest timp incepe sa curga din momentul in care producatorul preda curierului produsele, daca acestea se afla in stoc.
10.7. "Ultimele produse in stoc" sau "Disponibil in stoc - livrare imediata!"
Produsele care au afisat sub lista de optiuni/combinatii disponibile acest mesaj sunt prezente in stocul propriu si pot fi livrate imediat. In cazul in care solicitati o cantitate mai mare decat cea disponibila in stoc, veti primi mesaj automat de intrare in asteptare pentru comanda la producator.
10.8. "NU SE MAI FABRICA - este necesara confirmarea producatorului"
Acest mesaj este afisat la produsele care nu se afla in stocul propriu si nu mai sunt prezente in linia de productie a producatorului si sunt in situatia de Lichidare de Stoc. In acest caz depindem de stocurile ramase producatorului si avem nevoie de confirmarea de livrare.
10.9. Cursurile includ componenta teoretica sub forma de manuale digitale inregistrate instant in contul clientului.
11. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
11.1. In cazul vanzarilor online, proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la predarea catre curierul selectat in Comanda.
11.2. In cazul vanzarilor din depozit, proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la predarea catre Client sau catre reprezentantul Clientului.
12. NECONFORMITATE
12.1. Daca produsul primit este este neconform (livrat gresit sau defect), este necesara semnalarea acestui aspect in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
12.2. Returnarea produselor livrate gresit:
12.2.1. Consumatorul informeaza prin e-mail Societatea cu privire la constatarea neconformitatii.
12.2.2. Daca produsele au fost desigilate/probate, etc. nu se vor putea incadra la Neconformitate si vor fi supuse integral regulilor Dreptului la Retur.
12.2.3. In cazul neconformitatii, Societatea va rambursa integral sumele primite ca plata pentru produsele returnate inclusiv costurile livrarii initiale si a returnarii.
12.2.4. In rest se aplica regulile si procedurile Dreptului la Retur.
12.3. Returnarea produselor deteriorate/defecte:
12.3.1. Daca pachetul prezinta deteriorari, lovituri, etc. va trebui refuzat la curier.
12.3.2. Consumatorul informeaza prin e-mail Societatea cu privire la constatarea neconformitatii.
12.3.3. Daca produsele au fost desigilate/probate, etc. nu se vor putea incadra la Neconformitate si vor fi supuse integral regulilor Dreptului la Retur.
12.3.4. In cazul neconformitatii, Societatea va rambursa integral sumele primite ca plata pentru produsele returnate inclusiv costurile livrarii initiale si a returnarii.
12.3.5. In rest se aplica regulile si procedurile Dreptului la Retur.
12.4. In cazul in care nu se poate proba culpa Societatii privind defectele produselor, inclusiv in cazurile de vicii ascunse, se aplica prevederile capitolului Garantii.
13. DREPTUL LA RETUR
13.1. Dreptul de retur este rezervat exclusiv Consumatorilor.
13.2. In cazul produselor existente in stocul propriu la momentul plasarii comenzii, consumatorul are dreptul sa le returneze fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
13.3. In cazul Produselor importate in urma unei Precomenzi, consumatorul are dreptul sa anunte in scris dorinta de a le returna, in termenul de 14 zile de la primirea coletului. Cuantumul Serviciului oferit pentru importul unui Produs este de 35%.
13.4. Sunt exceptate de la dreptul de retur urmatoarele categorii de Produse:
13.4.1. Produsele exceptate de la Dreptul de Retragere;
13.4.2. Produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena ce intra in contact cu pielea (de ex: slipi, masti, casti, etc.);
13.4.3. Produsele din categoria PPE (Personal Protective Equipment) in cazurile cand exista suspiciuni rezonabile ca produsul a fost utilizat. Din cauza naturii sensibile a acestor produse, ne rezervam dreptul sa refuzam returul intrucat poate pune in pericol sanatatea Cumparatorilor.
13.5. Exercitarea dreptului de retur:
13.5.1. Consumatorul informeaza prin e-mail Societatea cu privire la decizia de retur. Nu dorim ingradirea dreptului prin formulare complicate, este suficient sa ne anuntati pentru ce produse doriti sa faceti returul doar pentru a ramane informatia scrisa.
13.5.2. NU este necesara confirmarea din partea Societatii ! Decizia de a face retur este unilaterala !
13.5.3. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
13.5.4. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
13.5.5. Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea accesoriilor ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, in cazurile in care se poate remedia, duce automat la aplicarea unor costuri pentru readucerea produselor la starea in care au fost livrate.
13.5.6. Daca produsele au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si cadourile.
13.5.7. In interiorul coletului trebuie inclusa o copie a facturii pentru identificare.
13.5.8. DACA plata comenzii a fost in sistem RAMBURS, cererea/notificarea pe email trebuie sa includa si datele propriului cont bancar.
13.5.9. Ambalarea produselor trebuie sa fie similara cu cea in care au fost primite. Ambalajul original poate fi dar NU trebuie returnat.
13.5.10. Returnarea poate fi facuta prin orice mijloace accesibile Consumatorului.
13.5.11. Consumatorul suporta costurile de returnare.
13.5.12. Adresa pentru retur este prezentata in pagina “Contact”.
13.5.13. Predarea returului catre curier trebuie facuta in termenul de 14 zile de la receptie. In cazul in care termenul expira in weekend sau sarbatoare legala, se va prelungi automat pana in urmatoarea zi lucratoare.
13.5.14. Se considera receptionate produsele care au fost analizate de un specialist al Societatii pentru stabilirea, daca este cazul, cuantumului diminuarii valorii.
13.5.15. Cuantumul costurilor de remediere (diminuarea valorii) vor fi comunicate consumatorului in maximum 5 zile de la primirea produselor
13.5.16. Societatea va rambursa integral sumele primite ca plata pentru produsele returnate scazand, daca e cazul, cuantumul taxelor si/sau costurile de remediere.
13.5.17. Rambursarea sumelor se va face prin metoda de plata initiala sau in cazul comenzilor cu plata ramburs prin transfer bancar in contul specificat de Consumator.
13.5.18. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor sau in functie de conditiile acceptate la plata online cu cardul.
13.6. Produsele receptionate pentru care nu se poate efectua returul trebuie ridicate de client pe cheltuiala proprie in termen de maximum 30 de zile. Toate produsele care depasesc acest termen se vor distruge.